Skialpinismus, telemark, freeride a sjezdové lyžování to je SKIALPSHOP

Košík

0 položek za 0 Kč

STOUPACÍ PÁSY

Jsou nezbytně nutné pro skialpinismus. Lyže můžete nakonec mít téměř jakékoliv - např. staré sjezdky ze sekáče, boty nakonec taky - pár kroků na tom uděláte i když zapomeňte na komfort... Ale bez skialpového vázka a STOUPACÍCH PÁSÚ to prostě NEJDE !! Omotávání lyže repkou, zastrkávání smrkových větviček pod repku je skutečně jen pokus na urovní cpaní sena do plátě MTB, když nemůžete použít náhradní duši...

Trocha teorie -  Stoupací pásy mají na skluzové straně vlákna uložené jako šindele směrem zepředu – dozadu. Dopředu kloužou = SKLUZ (... kromě syntetických pásů ...) a dozadu drží = označujeme to jako STOUPAVOST. Skládají se minimálně ze 3 vrstev: 1. vrstva se skluzovými vlákny, 2. izolace proti vodě, 3. pomocná vrstva zpevňující pás a zabraňující třepení hrany po řezu a 4. základová vrstva – impregnovaná proti vodě a absorbující lepidlo, které drží pás na skluznici.

Můžeme je rozdělit dle:

1/ materiálu stoupací vrstvy:

a/ mohérové - vyrobené z přírodní, jemné a odolné vlny horských koz z severní Afriky. Vlákna jsou velmi tenká cca 0,03 mm, dutá, neabsorbují vodu a jsou extrémně odolná v ohybu. Vyznačují se tím, že jejich výborné skluzové vlastnosti se téměř nemění v celém rozsahu použitelných teplot. Pro nás z toho plyne , že mají stejně výborný skuz jak v teplotách kolem 0°C, tak i v -20°C .

Můžou být dvojitě zapletené jako písmeno W, nebo jednoduše jako písmeno V. Konstrukce W je sice těžší, ale je odolnější vůči vytrhávání vlaken a poskytuje velmi dobrou stoupavost při výborném skluzu. Na typickém jarním betónu s povrchem rašple dostávají zabrat. Nahoru je to OK, ale při traverzovém sjezdu je odrovnáte po několika mterech...  

Konstrukce V má menší plošnou hmotnost, je hladší, ale má kratší životnost. Vlákna prostě nedrží tak dobře v podkladu. Má extrémně rychlý skluz, stoupavost jen dobrá a životnost jen dobrá. Je to paralela s rychlým, jemným závodním pláštěm na MTB..s kratší životnosti na  straně druhé.

b/ syntetický materiál v nízkých teplotách tuhne. Čístě syntetické pásy už se dnes moc nepožívají - sice držely téměř na čistém ledu, ale skluz byl minimální - bylo snad jedno v jakém směru byly nalepeny...Životnost byla maximální, bylo třeba je vyhodit, nešlo je odrovnat.. Dneska se používají MIXOVANÉ, dvojitě zapletené W materiály např: 65% mohér + 35% syntetika, nebo 70%+30%. Tyto pásy sice v  -20°C nejedou tak rychle jako 100% mohér, ale v teplotách kolem 0°C a výše už mají srovnatelný skluz. Jejich výhodou je znatelně vyšší životnost vůči 100% mohéru, tudíž se hodí na typické jarní túry - ráno zmrzlý betón - tady je výhodou vyšší životnost a výborná stoupavost  a pak když sníh změkne, tak kloužou jako 100% mohér.

2/ dle uchycení

a/ očko vepředu, konec do ztracena (bez jakéhokoliv mechanického uchycení, drží jen lepidlo)  cca 10-30 cm od konce lyže. Tento způsob uchycení neomezuje skluz pásu nějakou mechanickou "brzdou" a je vhodný i pro sjezdy - nic se ve předu nenatahuje ( problém gumy) podle tření sněhu - nafoukaný měký sníh se střídá se zmrzlým smirkem... a nenabírá sníh mezi skluznici a lepidlo. Takto upevněné pásy vyžadují zkušenost, pořád dobré lepidlo na volném konci,  a suchou, očištěnou od vody a sněhu udržovanou skluznici. Pás po shození držíme v teple pod bundou aby lepidlo bylo v maximální míře aktivní. Z klesající teplotou lepidlo přestava postupně lepit. Toto uchycení je vhodné jen pro STANDARTNÍ lepidlo. Pokud  nalepujete pás několikrát po sobě může se stát, že volný konec drží už jen díky vaší silné vůli, popřípadě pokusům o Otčenáš.. V tomto případě je dobré mít v batohu náhradní pásy . Není moc příjemné zůstat někde v -20°C po pás ve sněhu bez funkčních pásů.... Alternativou je guma / gumicuk vepředu, který se používá na závodech pro rychlé shození pásů bez sundávání lyží..

b/ klasický způsob Guma+Háček - po desetiletí používaný způsob upevnění pásů, pro výstup je OK, problém nastává ve sjezdech ( když je krátký sjezd tak se pásy nesundávájí, popř.z bezpečnostních důvodů jedeme v blbém sněhu"pomaleji" na pásech do bezpečí) - guma se totíž natahuje podle tření sněhu - nafoukaný měký sníh se střídá se zmrzlým smirkem... a nenabírá sníh mezi skluznici a lepidlo. Nýtky v zadu, kterýma je upevněn háček můžou (dle tvaru konce lyže) zasahovat do skluzové roviny a fungují jako brzda..Guma musí zapadnout cca 25 mm od špičky, Pokud zapadne míň, tak si pásy shodíme v otočce nebo v cikcaku...Pokud zapadne víc, tak přeložení pásu, kterým je upevněna guma (přelepení) už zasahuje do skluzové roviny a na tomto zlomu dochází k předření pásů .

c/ Očko + Camlock - colltex, Očko + Tailclip - Contour  V dnešní době asi nejrozumnější způsob uchycení pásů k lyžím... Není problém s elastickým uchycením na špičce - viz. Guma + Háček, očko nemusí zapadnou 25 mm, může to být i 15 mm - pás nejde skopnout a přeložení nezasahuje do skluzové roviny ..Konec drží díky popruhu s přeskou a podle toho jak je spojení pás poruh provedené ( nýtky nebo svařování) spoj funguje jako brzda. Je to vidět ve stopě, kdo nýtkama pořád "drhne". Pokud je spoj svařován a je už v oblasti, kde se konec lyže zvedá nahoru, tak spoj nemusí "drhnout". 

3/ dle lepidla 

a/ KLASICKÉ lepidlo - používá se od 70let minulého století. základová vrstva pásu, naimpregnovaná určitou chemikalii proti vodě musí "pojmout" a držet lepidlo. Lepidlo je "neschnoucí" poměrně silně drží na lyži a taky při skládání bez sitky "plocha na plochu". Na uzkých lyžích s úzkými pásy např. 60 mm šířky  = styčná plochá je malá, není problém pásy od sebe rozlepit... Pokud máte pásy o šířce 100 mm, tah potřebná síla je málem dvojnásobná.

Řešením je použití sítky mezi lepicí plochy. V nízkých teplotách je lepidlo méně aktivní, a je vhodnější pásy dávat na sjezd pod bundu a alespoň trochu lepidlo "vyhřát". Lepidlům obecně svědčí udržovaná skuznice lyže - voskovaná a vyleštěná, která nedrží elektrostaticky prach, který nádledně "sundáme" během shazování pásů. Pokud vám pásy spadnou do jehličí, na zaprášený koberec, tak klasické lepidlo lze celkem snadno obnovit bud místně lepidlem v tubě nebo kouskem lepidla na folii, pořípadě lze provést celkovou renovaci lepidlem na folii.

b/ nové "SLABĚ LEPICÍ" lepidla : colltex je na pásech WHIZZ Contour lepidlo nazval HYBRID at se to už jmenuje jakkoliv a marketingovi odborníci tomu neříkají lepidlo, tak v podstatě jde o slabší lepilo aktivní i vnízkých teplotach. Výsledkem má být menší potřebná síla k rozlepení širokých pásů slepených lepidlem na lepidlo a zamezení nutnosti dávat pásy na sjezd pod bundu - jednak roztává sníh a vode teče do kalhot... a jednak s objemnýmí pásy pod bundou získáváte aerodynamické tvary "čtverky k bederáku"...

Optimální rozměry pásu odpovídají rozměrum skluznice ( alespoň v prostřední části lyže pod vázkem cca 100 cm) - hrany musí trčet - v tvrdém traverzu lyže nesmí smekat dolů!! Pokud budete mít užší pásy, tak v tvrdém traverzu budete koluzat dozadu a dopředu... Dle zkušenosti pro lyže s Radiusem pod 20 m doporučujeme rozhodně carvové pásy.Pro carvové lyže lze objednat už hotové speciální tvarované carvové pásy anebo použít polotovar a ten oříznout na míru dle konkrétní lyže.

      - STOUPACÍ PÁSY NEJVYŠŠÍ TŘÍDY                  

1/ colltex RACE        Materiál: 100% Mohair Konstrukce: jednoduché zapletení vláken V. Výborný pás od značky colltex : Má extrémně rychlý skluz, stoupavost jen dobrá a životnost jen dobrá a vynikající nízká hmotnost !!  Tyto vlastnosti má na více-méně všech druzích sněhu a při různých teplotách. Stoupavost je tím lepší, čím máte širší lyže = zvětší se plocha pásu...Systém uchycení Očko + Camlock je supr řešení pro všechny, kromě závodníků Očko ve předu dobře fixuje pás na špičkách různých tvarů a šířek. Závodnící použijí gumicuk místo očka. Standartní lepidlo.

 2/ colltex EXTREME Materiál: 100% Mohair Konstrukce: dvojité zapletení vláken W. Léty ověřená kvalita a výborné vlastnostiMá výborný skluz, velmi dobrou stoupavost a velmi dobrou životnost. Tyto vlastnosti má na více-méně všech druzích sněhu a při různých teplotách. Hmotnost je trochu větší než colltex RACE.Systém uchycení Očko + Camlock je supr řešení pro všechny! Standartní lepidlo.

3/ colltex WHIZZ  Materiál: 65 % Mohair / 35%  Nový pás odpovídající požadavkům doby - optimální vlastnosti a snadné rozlepování širokých pásů.  Konstrukce: dvojité zapletení vláken W  Má velmi dobrý skluz, velmi dobrou stoupavost a výbornou životnost. Mixový materiál je optimální pro tvrdý starý sníh a v jarních měsicích - ráno tvrdý firm ( pás má velkou životnost) a v poledne rozbředlý sníh ( na starém mokrém sněhu výborně klouže).  Hmotnost stejná jako EXTREME.  Systém uchycení Očko + Camlock je supr řešení pro všechny! NOVÉ, UŽIVATELSKY POHODOVÉ LEPIDLO, SNADNO SE ROZLEPUJE, AKTIVNÍ I V NÍZKÝCH TEPLOTÁCH. Komplikovanější oprava lepidla.

 

   - OVĚŘENÁ KVALITA ZA DOSTUPNOU CENU

1/ Contour MIX   materiál: 70 % Mohair / 30% . Cenově výhodné pásy - "BEST VALUE". Konstrukce: dvojité zapletení vláken W  Má solidní skluz, velmi dobrou stoupavost a výbornou životnost. Mixový materiál je optimální pro tvrdý starý sníh a v jarních měsicích - ráno tvrdý firm ( pás má velkou životnost) a v poledne rozbředlý sníh ( na starém mokrém sněhu výborně klouže).  

Systém uchycení Guma + Háček je obecně dobré řešení, kromě sjezdů na pásech, kdy pod pás se může dostávát sníh a lepidlo postupně přestane lepit. Standartní lepidlo.

2/ Contour GUIDE  Materiál: 100% Mohair. Špičková kvalita - držák v nabídce Contouru se standartním lepidlem. Konstrukce: dvojité zapletení vláken W. Má výborný skluz, velmi dobrou stoupavost a velmi dobrou životnost. Tyto vlastnosti má na více-méně všech druzích sněhu a při různých teplotách. Systém uchycení Očko + Camlock je supr řešení pro všechny! Standartní lepidlo.

3/  Contour HYBRID PURE  Materiál: 100% Mohair. Špičková kvalita - NOVÝ pás v nabídce Contouru s novým lepidlem HYBRID. 

Konstrukce: dvojité zapletenívlákenW. Má výborný skluz, velmi dobrou stoupavost a velmi dobrou životnost. Tyto vlastnosti má na více-méně všech druzích sněhu a při různých teplotách. Systém uchycení Očko + Camlock je supr řešení pro všechny! Nové dvouvrstvé lepidlo  .funguje dobře v nízkých teplotách - ověřeno na Makalu a musteng Ata. Možnost poměrně jednoduché opravy lepidla.

4/  Contour HYBRID MIX Materiál: 70 % Mohair / 30%  Nový pás odpovídající požadavkům doby - charakteristické vlastnosti: dobrý skluz a snadné rozlepování širokých pásů. Konstrukce: dvojité zapletení vláken W  Má velmi dobrý skluz, slušnou stoupavost a velmi dobrou životnost. Mixový materiál je optimální pro tvrdý starý sníh a v jarních měsicích - ráno tvrdý firm ( pás má velkou životnost) a v poledne rozbředlý sníh ( na starém mokrém sněhu výborně klouže). Systém uchycení Očko + Camlock je supr řešení pro všechny! NOVÉ, UŽIVATELSKY POHODOVÉ LEPIDLO, SNADNO SE ROZLEPUJE, AKTIVNÍ I V NÍZKÝCH TEPLOTÁCHNové dvouvrstvé lepidlo  .funguje dobře v nízkých teplotách - ověřeno na Makalu a musteng Ata. Možnost poměrně jednoduché opravy lepidla.

 

 Pokud jste se dostali až sem , tak náledují celkem důležité informace:

OBNOVA LEPCÍ VRSTVY - STANDARTNÍ LEPIDLO  

Lepicí vrstva vydrží celou sezónu, popř. pár let, ale může se rychle poškodit:

1/ od zašpiněné skluznice lyže – doporučujeme pravidelně voskovat skluznici, stáhnout a přeleštit.

2/ od kontaktu se špinavým, zaprášeným povrchem např.: podlahou, sněhem atd.

OPRAVA V TERÉNU: Při problémech s lepidlem během túry lze nouzově použít colltex SPRAY   - nanést vrstvu a nechat zaschnout cca 15 min. Provádíme to někde v závětří, nutno dodržet min. 15 min na vyprchání ředidla. Výsledkem není 100% lepidlo. Je třeba tuto plochu dál renovovat lepidlem v Tubě nebo na Folii. 

OPRAVA NA CHATĚ (ne winteraum): Pro lokální opravy někde na chatě doporučujeme použít colltex lepidlo v Tubě  nebo Contour lepidlo v Tubě  které se nanese stěrkou v tenké vrstvě ( jako klistr na běžky ( problém většinou nemusíme odstarnit, stačí nanést novou vrstvu přes).  Musíme mít možnost nechal opravenou plochu nekde vysušit po dobu cca 8 hod- v pokojové teplotě cca 20°C. Jelikož to trochu smrdí - odpařuje se ředidlo,tak ideální je lyžarna.

OPRAVA DOMA: Celkovou opravu lepicí vrstvy doporučujeme provádět v domácích podmínkách pomoci Lepidla na přenosné Folii Pas – lepidlem nahoru rozložíme na prkně, natáhneme a zafixujeme. Nejlepším způsobem jak odstranit staré lepidlo je použít horkovzdušnou pistoli a stěrku, popřípadě hranu žehličky. Lze sice použít benzín nebo ředidlo ale tento způsob zásadně nedoporučujeme.

Na očištěnou plochu natáhneme folii s přesahem ( lepidlo na spodní straně ) a přežehlíme důkladně žehličkou, teplota na max. cca 220 °C. Folii odstraníme až je lepidlo studené!!!! Jinak by došlo k odtrhnutí lepicí vrstvy!!!  Doporučujeme odstranit folii až před nasazením pásu na lyže - během následující túry.

Lepidlo pásů colltex CT40 lze opravit Lepidlem ct40 

NÁVODY  NA OŘEZÁNÍ / NASTAVENÍ DÉLKY ATD. NALEZNETE U KONKRÉTNÍHO VÝROBKU

DOPORUČUJEME :

Náročnější túra: Doporučujeme každému mít 2 páry pásů. , hlavní – s oboustranným uchycením a záložní  - může to být rovný pás a uchycení Očko - i pro carvové lyže. Pás můžete roztrhat na ostrém kameni pod sněhem, může vám ho někde odvát vichřice, nebo prostě přestane lepit...

Transport, skladování: pásy skládat na polovinu, lepicí stranou k sobě nebo na folii, srolovat a vložit do obalu.  Při skládání pásů ve větru, lze je skládat na půl přes koleno. Široké a carvové pásy

lepíme na sitku  nebo folii. Sušení: sušit pásy složené na polovinu / nebo na folii ( nedojde k usazování prachu na lepicí plochu )  přeložené přes židli atd. v pokojové teplotě, nevystavovat vysokým teplotám ani přímemu slunci !!!!

Voskování kluzné plochy: lepšího skluzu dosáhneme voskováním kluzné plochy. Použijeme Contour VOSK , nebo Contour tekutý VOSK . Naneseme vosk pouze ve směru vláken na složeném pásu !!!! Nevoskujeme pásy na lyžích, lepidlo díky velkému místnímu tlaku zůstava na skluznici !! Pomůže i proti namrzání mokrého sněhu. Tyto vosky lze použít nejen na voskování skluznice ale i horní plochy lyže. Pokud nechcete zvedat namrzlý sníh na horní ploše svých širokých lyží - aplikujte vosk i shora - snadněji ten sníh shodíte....

Impregnační prostř.: Na některých druzích sněhu, zvláště mokrém, při teplotách kolem 0° C dochází k nalepování sněhu na kluznou vrstvu. Abychom neměli zkažený výlet - použijeme impregnační prostředek colltex IMPEGNACE  nebo Contour IMPREGNACE   

Problém s lepidlem: Během túry, zvláště v nízkých teplotách lepidlo na pásech přestane lepit. Tomuto zamezíme nošením pásů pod bundou, po určité době zahřáti cca 15 min pásy zase chytnou.  V nízkých teplotách doporučujeme nosit záložní pásy stále pod bundou.

Sníh na lepicí ploše: O hranu lyže očistíme pás, složíme a dáme pod bundu.

Když už nic nedrží: Použijeme lepicí pásku, tenkou smyčku a v několika místech omotáme lyži dokola, Je to nouzovka, nelze pásy rychle shodit a páska / smyčka se protrhává na hranách.

Kontrola: před každou túrou zkontrolujte uchycení a lepidlo

Po roztrhnutí / ztrátě 1 pásu lze objednat materál pouze na 1 pás – není třeba kupovat celé, nové balené pásy.

Optimální rozměry pásu odpovídají rozměrum skluznice ( alespoň v prostřední části lyže pod vázkem cca 100 cm) - hrany musí trčet - v tvrdém traverzu lyže nesmí smekat dolů!! Pokud budete mít užší pásy, tak v tvrdém traverzu budete koluzat dozadu a dopředu... Dle zkušenosti pro lyže s Radiusem pod 20 m doporučujeme rozhodně carvové pásy.Pro carvové lyže lze objednat už hotové speciální tvarované carvové pásy anebo použít polotovar a ten oříznout na míru dle konkrétní lyže.

Pro Radius nad 20 m vám stačí rovné pásy - doporučené pravidlo :Minimální šíře lyže – ve středu minus 3 až 5 mm. Příklad: lyže šíře 75 mm – doporučená šíře pásů 70 mm. 

Konstrukce pásů colltex a Contour odpovídá evropským zvyklostem, tyto pásy mají relativně nízkou hmotnost, což je výhoda v dlouhých stoupáních. Americká škola laminuje vrstvu se skluzovými vlákny na materiál jako autoplachta a tyto pásy mají pak větší hmotnost. Čím je šíře lyže větší, tím je rozdíl v hmotnosti citelnější.. Uživatelsky příjemnější lepidlo od firmy colltex je na pásech WHIZZ (renovace se provádí speciální folii po vetší ploše), Contour lepidlo nazval HYBRID     a najdete je na pásech HYBRID MIX a HYBRID PURE ( slabší renovaci se provádí umytím zašpiněné plochy vodou s mýdlem, totální renovaci se provádí spec. přípravkem .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

colltex EXTREME - CAMLOCK colltex EXTREME - POLOTOVAR k ořezání colltex Impregnace
STOUPACÍ PÁSY colltex EXTREME - CAMLOCK
STOUPACÍ PÁSY colltex EXTREME - POLOTOVAR k ořezání
STOUPACÍ PÁSY colltex Impregnace
od 3060 Kč (vč. DPH)
informace pár
od 3618 Kč (vč. DPH)
informace pár
325 Kč (vč. DPH)
informace ks
Dostupnost: není skladem
Dostupnost: není skladem
Dostupnost: není skladem

colltex metráž RACE 38 - 68 mm colltex RACE - CAMLOCK colltex RACE - POLOTOVAR k ořezání - systém CAMLOCK
STOUPACÍ PÁSY colltex metráž RACE 38 - 68 mm
STOUPACÍ PÁSY colltex RACE - CAMLOCK
STOUPACÍ PÁSY colltex RACE - POLOTOVAR k ořezání - systém CAMLOCK
od 30 Kč (vč. DPH)
informace 0,1 m
od 2874 Kč (vč. DPH)
informace pár
od 3525 Kč (vč. DPH)
informace pár
Dostupnost: není skladem
Dostupnost: není skladem
Dostupnost: není skladem

colltex RACE - závodní pásy 60 mm S UCHYCENÍM colltex Vosk colltex WHIZZ - CAMLOCK
STOUPACÍ PÁSY colltex RACE - závodní pásy 60 mm S UCHYCENÍM
STOUPACÍ PÁSY colltex Vosk
STOUPACÍ PÁSY colltex WHIZZ - CAMLOCK
1986 Kč (vč. DPH)
informace pár
325 Kč (vč. DPH)
informace ks
od 3060 Kč (vč. DPH)
informace pár
Dostupnost: není skladem
Dostupnost: není skladem
Dostupnost: není skladem

colltex WHIZZ - POLOTOVAR k ořezání - systém CAMLOCK Combi TOUR 60 - 68 mm NEW Contour GUIDE CARV 79 (114-79-100) 160-190 cm
STOUPACÍ PÁSY colltex WHIZZ - POLOTOVAR k ořezání - systém CAMLOCK
STOUPACÍ PÁSY Combi TOUR 60 - 68 mm NEW
STOUPACÍ PÁSY Contour GUIDE CARV 79 (114-79-100) 160-190 cm
od 3618 Kč (vč. DPH)
informace pár
od 2130 Kč (vč. DPH)
informace pár
3618 Kč (vč. DPH)
informace pár
Dostupnost: není skladem
Dostupnost: není skladem
Dostupnost: není skladem

Contour GUIDE CARV 82 (114-82-100) 160-190 cm Contour GUIDE CARV 85 (114-85-100) 160-190 cm Contour GUIDE CUT 120 mm - POLOTOVAR k ořezání
STOUPACÍ PÁSY Contour GUIDE CARV 82 (114-82-100) 160-190 cm
STOUPACÍ PÁSY Contour GUIDE CARV 85 (114-85-100) 160-190 cm
STOUPACÍ PÁSY Contour GUIDE CUT 120 mm - POLOTOVAR k ořezání
3711 Kč (vč. DPH)
informace pár
3711 Kč (vč. DPH)
informace pár
3618 Kč (vč. DPH)
informace pár
Dostupnost: není skladem
Dostupnost: není skladem
Dostupnost: není skladem

Contour GUIDE CUT 130 mm - POLOTOVAR k ořezání Contour HYBRID PURE 120 mm - POLOTOVARk ořezání Contour HYBRID PURE 130 mm - POLOTOVARk ořezání
STOUPACÍ PÁSY Contour GUIDE CUT 130 mm - POLOTOVAR k ořezání
STOUPACÍ PÁSY Contour HYBRID PURE 120 mm - POLOTOVARk ořezání
STOUPACÍ PÁSY Contour HYBRID PURE 130 mm - POLOTOVARk ořezání
3897 Kč (vč. DPH)
informace pár
4548 Kč (vč. DPH)
informace pár
4734 Kč (vč. DPH)
informace pár
Dostupnost: není skladem
Dostupnost: není skladem
Dostupnost: není skladem

Contour HYBRID VARIOCUT 110 mm - POLOTOVARk ořezání Contour HYBRID VARIOCUT 120 mm - POLOTOVARk ořezání
STOUPACÍ PÁSY Contour HYBRID VARIOCUT 110 mm - POLOTOVARk ořezání
STOUPACÍ PÁSY Contour HYBRID VARIOCUT 120 mm - POLOTOVARk ořezání
3711 Kč (vč. DPH)
informace pár
4083 Kč (vč. DPH)
informace pár
Dostupnost: není skladem
Dostupnost: není skladem

1 2 3 Další »

Provozovatel
Novinky e-mailem

Zadejte svůj e-mail a budete informováni o novinkách a výhodných akcích.

Zadáním registrovaného e-mailu novinky odhlásíte.

Platební metody:




© 2017 Sam Hawkins, s.r.o., Všechna práva vyhrazena.
Internetový obchod EasyShop® 3.9 © IT STUDIO s.r.o.

TOPlist